ALL ITEM IS SOLD OUT!

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T

Assalammualaikum to all the fashionable and beautiful girl
✿◕ ‿ ◕✿

Create your style according to personal taste and share in Delliza D'Shop ;-) ♥ ♥

JOM DAPATKAN TUDUNG 5TONE YANG TERBARU!! DENGAN PELBAGAI WARNA YANG MENARIK!! CEPAT2!! MACAM GORENG PISANG PANAS..!!
To Bawal Lovers ♥ ..Inginkan Tudung 5Tone yang cantik n colourful begini? Delliza D'Shop ada dengan restok terbaru warna yang sangat menarik tertarik dan debommm!! Jom cuci mata.. :-)

MATERIAL KAIN KANGAROO, KAIN LEMBUT DAN MUDAH DIBENTUK.

HARGA : RM16.00/ HELAI
BIDANG : 45"

POSTAGE : RM7.00 (SEMENANJUNG)
RM10.00 (SABAH/SARAWAK)

** JOM GRAB SELAGI MASIH ADA**
** PM ME FOR ORDER DI Delliza D'Shop OR SMS/ WHATS APP 019-2042607 **

CODE ITEM : BF01

 CODE ITEM : BF02
SOLD OUT!

CODE ITEM : BF03

CODE ITEM : BF04
SOLD OUT! 

 CODE ITEM : BF05

 CODE ITEM : BF06

CODE ITEM : BF07

0 comments:

Post a Comment